Je celá řada věcí, které musí profesionální podnikatel a jeho zaměstnanci zvládat. Samozřejmě v prvé řadě jsou to vypracované technologie, díky kterým nabízí svým zákazníkům ty nejlepší produkty. Dále je to kvalitní a schopný marketing, díky kterému nemají o zákazníky nouzi. Umění prodat je často obtížnější a náročnější než umění vyrobit, i když obchodní zástupci jsou často nazývání nehezkými termíny jako šmelináři a podobně a je jim podsouváno, že myslí jen na peníze. Ale o peníze v podnikání přece skutečně jde. A do třetice nesmíme zapomínat na logistiku. Když už zboží vyrobíme, musíme ho také nějakým způsobem k cílovému zákazníkovi dopravit.
Schopnost dostat zboží k zákazníkovi je stejně důležitá a náročná jako schopnost zboží vyrobit a prodat. Naštěstí můžeme najít poměrně snadnou inspiraci u velkých korporací.
Rozhodně není nutné zřizovat si vlastní autodopravu a její organizací jen zbytečně vyčerpávat chod firmy. Podívejte se, jak fungují například velkoobchody a velké korporace. Například takový nábytkářský gigant jako Ikea využívá k rozvozu svého zboží externí firmy. A rozhodně ví, proč to dělá. Někdo je odborník na výrobu nábytku, někdo zase na rozvoz zboží a prvotřídní logistiku. Jedná se rozhodně o řešení, které je ideální.
Vy možná můžete mít zkušenosti s výrobou třeba čerpadel nebo jiných technických vymožeností, ale s největší pravděpodobností nebudete zdatný logistik a také nikdo z Vašich podřízených a proto je zcela přirozené a žádoucí, když se obrátíte na odborníky, kteří jsou v tomto ohledu zkušení a zajistí Vám i Vašemu zákazníkovi ty nejlepší služby a Vy můžete být v úplné pohodě a klidu. Protože pokud je spokojený Váš zákazník a Vy vše zvládáte naprosto s přehledem, protože víte kde a na koho se obrátit, můžete být naprosto spokojený, protože Vašemu podnikání se daří, tak jak by mělo.